Men va i helvete

Varför SKITER JEFF I POOLEN för? Herregud det har hänt flera gånger nu, Chrille kan ju inte hantera d. "det är inte min grej", sa han när jag kom hem ikväll o han hade varit o simmat o berättade kvällens nyhet för mig. Haha, jahaa "men d e min då?". Fattar inte alls d där, han sket ju innan simningen lixom. Behöver jag tillägga att stackars äventyrsbadet på Mb måste stänga... fy faan va pinsamt iallafall. Har hänt då jag varit där med honom oxå, men jag lyfte honom som en spetälskur vattnet och in på toan o tömde badbrallan.

Som om d sku komma vatten i tarmen som han plaskar på o sätta igång systemet. Nu hade de varit i ganska länge förståss. Det rekommenderas ju inte att vara i längre än en halvtimme med såna småttisar. Usch, skitnisse.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Men ha ha ha, fy! det där är något jag fasar över! Så jäkla skämmigt de sku va! Puhhh...

2009-09-18 @ 07:37:36
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: LenaL

Nåå, lilla vännen. Vad kan man göra? Men,

det löser sig sa han som sket i badkaret. ;)

2009-09-18 @ 09:06:50
Postat av: Malin

Hahahah men fy fan för Chrilles kommentar "det är inte min grej", hahahahah, vem har som sin grej att hantera skit i bassängen då?? Roligt. (Kommentaren alltså, inte själva situationen kan jag tänka mig =))

2009-09-18 @ 12:48:37
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Haha! If you gotta go, you gotta go. Enligt insider information fick hela poolen chockkloreras :)

2009-09-18 @ 19:28:49
Postat av: Tessa

Jo dom gör väl så, stordoserar bassängen me klor så får de dra en stund. Piiinsamt tyckte Chrille. Och ja, den där kommentaren va ju faktiskt skön. Man vet ju själv hur irriterad man blitt då de måsta stängt bassängen för att nån klubbat i poolen.

2009-09-18 @ 20:41:54
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Anna

Hahha stackarn ^^

Läste på familjeliv, vet ej om det stämmer att i vissa pooler i sverige så färgas vattnet om nån pissar i det där den befinner sig, de har varit omröstningar om det och det var MASSOR som pissade i poolen fast de va andra där med. Najs o simma i sitt piss.

2009-09-19 @ 11:47:29
URL: http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja det var väl sista gången Chrille drar till Mariebad med jeff på ett tag.

Bajsar han i badkaret också ?

2009-09-20 @ 11:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0