Jobbar

Mitt schema för berörda kommer här:
Onsdag 12-20
Torsdag 12-20
Fredag ....-ca 22 beroende på folkflöd. Det är ju OPEN by NIGHT.

På måndag far Chrille på en kort arbetsresa till Stockholm, kommer hem på tisdag. Jag har ju träningar som jag "måste" på. Måndagen är inget måste. Men tisdagen är det desto värre med. Jag MÅST helt enkelt dit. Men barnvaktsexempel medans jag tränar:

måndag 18.45-20.15 (mamma o pappa? Snäällllaaa)
tisdag 19.45-22 (någon som skulle ha möjlighet att vara här o lägga busfröna. Systeryster?)

Hoppas ni kan hjälpa. Då skulle jag bli GLADARE!


Kommentarer
Postat av: Camilla

=) gissa vad jag gör när Chrille drar av gårde... tar hand om bed&breakfastarna =)

När är det sista dagen ni ska vara ute ur lägenheten

2009-09-30 @ 08:10:19
Postat av: Tessa

Lägenheten ska överlämnas städad o fint till de nya ägarna på fredag nästa vecka!!! Shiiiit. Barnvakter efterlyses!!!

2009-09-30 @ 09:00:51
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0