Garderob och grovkök

Idag var det duuktigt uppstädat i huset. Ena garderoben, den i hallen, var på plats, men det var så mörkt i huset då jag kom från jobbet halv nio, så jag kunde inte ta nåt kort. Ska dit imorgon e.m och plåta! Så roooliiit. Snart kan man föra dit grejs till skåpen! Kan inte köket komma nu oxå då!!!


Jaha d fanns ett grovkök där bland alla grejer.

Inredningen hit kommer samtidigt som med köket. Och nu vart jag påmind om att det kanske är dax att beställa tvättmaskin och tumlare...imorgon.

Jag måste även smöra med min far om hjälp till tillfällig inhängnad för eventuella utbrytare under 1 meter, då våra ytterdörrar alltid är olåsta inifrån, OM man inte: *tar fram magnetnyckeln *öppnar dörren *håller ner det inre handtaget samtidigt som man *blippar med magnetnyckeln på låset från utsidan. Ni hör, det är lika omständigt som det låter. Sååå, hundnät med grind -ja tack! Pappa, du och jag i team? Javisst! Okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0