Freitag

Har spenderat dagen och kvälllen på Dillen.
Riktigt rolig och fullspäckad arbetsdag. Hem, via Minimarket efter ostbågar o dipp. Glömde en KappAhl kasse vid kassan märkte jag halv tio, då jag låg o tryckte i mig bågar me dipp som bäst. Ska försöka komma ihåg o hämta den imorron då.

För tillfället rullar, eller d heter väl snurrar när det inte är VHS utan DVD, 101 dalmatiner II. Li fyllde just på ostbågsskålen, hon verkar bli en snacks-tjej som sin mor. Och hon diggar den där smältostdippen bäst -precis som mor sin! Go Li!

Imorrn blir det eventuellt att beöka lite gårdar på landet. De har öppet på stallet där Lis häst står. Stall Erikssgård i Mellantorp, Hammarland. Massor med barnaktiviteter; bla astrid lindgrens sagofigurer med sina hästar hälsar på, försäljning, potatissafari, mat , fika mm. och hästar förstås! Ålands hästavelsförening är på plats, möjlighet att pröva köra travhäst lörd kl 13, 15, 17 & 19!

 Nu ska jag fortsätta mysa lite med Li.


Kommentarer
Postat av: Trollmamman Lowa

Bra idé .. att vara lite aktiv i morgon. De skulle ha Pippi Långstrump också på ngn gård. Tror vi rullar dit en sväng i allafall.. kanske vi syns bland alla skojiga aktiviteter.

2009-09-18 @ 22:42:53
URL: http://lova.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0