En salig blandning

Dagen började lugnt o bra
Chrille kunde föra Li till dagis och samtidigt rasta los doggos Bianco. Jag kunde äta frukost i lugn och ro och sedan gå till Öppna Förskolan med Jeff. Efter d så drog jag med svägis till Kantarellen och åt lunch, sen handlade vi  =)  Jeff somnade i vagnen på Kantarellen (hade vagnen med in förståss!) så jag lyfte in honom i bilen och över till vagnen igen hos sväigis, sen åkte jag hem med mina varor och sedan tillbaka dit o slappa med en kaffe. Sen o hämta Li. Hem o dök ner i soffan, slut i rutan. Middag. Efter middan så såg barna på TV huur länge som helst, tysta timmen e så skön!

Sen drog jag på Förskole/skolstartsmöte till Vinkelboda dagiset. Ja för hon har ju börjat förskolan nu Li och nästa år är börjar hon skolan. Shit vilken stor tjej man fått. Jag hinner inte med! Li har varit o funderat igen:

Li: Asså, mamma, jag vill ju nog ha barn när jag blir vuxen men...jag skulle inte vilja ligga på sjukhus.

Jag:
Jammen det är ju normalt, när du är vuxen kommer du inte att tycka att det är nåt konstigt med det.

Li:
Jaa fast....vem ska bli pappa riktigt?

Jag:
*skrattar* ja d får du nog välja själv! Du ska få se, det där kommer inte vara några konstigheter när det är dax!

No further questions.


Drog direkt från mötet på thaibox
Tejpade tån först och sen blockade jag totalt fel och fick massa magsugningar av min egen armbåge själv då Malin sparkade, suck. Kommer även ha ett fläääskigt blåmärke på vänstra insida lår imorgon, tar ont när d dallrar när ja går. Lite sådär att jag gillar d ändå, man blir påmind att man gjort nåt. Nu luktar jag väl illa, ha int duschat. Chrille är ändå på jobb så jag kan sitta här o stinka för mej själv.

Imorgon ska jag jobba 17-20! Kuuul  =)


Kommentarer
Postat av: Trollmamman Lowa

ha,ha .. säg int de du.. du kanske nog vill ha ett och annat att säga till om den där pappsen till barnbarnen :) Gullunge!

2009-09-22 @ 22:31:48
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: mia

lochliainn sade ikvall nar jag borjade lasa en saga pa en rikkkktigt hog brittiskt engelska(pa skoj o overdrev accenten duktigt)- mamma kan du lasa d normalt for detdar later lite crazy d?!ha ha

2009-09-22 @ 22:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0