Bygget

Tur att jag satte telefonen på tyst då jag var på Mjuk&Len, för när jag var klar, 1 tim 15 min senare, så hade jag 3 missade samtal. Från VVS-Eriksson, OS-kök o Chrille. VVS ville köra ut vårt badkar + badrumsinredning, OS-kök meddelade att vårt kök + grovkök ligger hos Samtrans i väntan att få komma hem till oss. Och Chrille bad mig komma till bygget och peka ut var badrumsinredningen ska hängas upp.

Det är bara köksbänkskivan som fattas nu, våra vitvaror har kommit till Wåges, men kyllådorna är ännu på hitresa. Torktumlare o tvättmaskin oxå förståss. Men annars börjar d ta sig. De håller på och sätter golvlister. Vi valde mellan dessa o en bredare variant. Men beslöt oss sedan för denna. Nu tycker jag att den ser för smal ut, men när man möblerar så ser man nog dess fethet ändå:







♥ I LOVE! ♥


Kommentarer
Postat av: LenaL

Vad snyggt det blir!

2009-09-14 @ 16:03:01
Postat av: Malin

Shit vad snygga skåpdörrar...

2009-09-16 @ 12:50:08
URL: http://melvins.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0