Bra morgon

Lite över nio lade jag mig på världens skönaste brits. Uppvärmd med filt på sig, så började Kristina mecka med mina ögonfransar. Först permanentade hon dem, sen färgade hon dem och brynen + att hon plockade brynen. Trots permanentvätska på ögonfransarna så dyna man sig iväg i drömmarnas värld. Så skönt var det.


Har jag förresten berättat om min sminktatuering här på bloggen?? Jag gjorde ju svart tatuering under övre fransraden i somras, och lite svagare mellan fransarna nere. Håller några år o d känns skönt att ha lite kontraster i fejan.


Kommentarer
Postat av: LenaL

Najs! Det skulle passa mig också att ha sminktatuering så man slipper sminka sig. Vad kostar det?

2009-09-14 @ 16:05:10
Postat av: Tessa

Fyratusen SEK!



2009-09-14 @ 17:21:30
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Andréa

Najs! å de där med sminktatuering skulle verkligen va skönt! De gånger jag måste sminka mig är det ett jäkla schå.. Överväger att stanna hemma ibland för att slippa, eller så far man iväg å ser ut som om man vart med om sju svåra år...

2009-09-14 @ 17:34:25
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Haha, sju svåra år utan smink, nähä, du som e så söt! Själv så ser man krogfärdig ut alla dagar =)

2009-09-14 @ 22:57:51
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jenny

"Kostnader i fejan" läste jag, hehe. Fast, det kostar väl med kontraster också :)

2009-09-15 @ 18:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0