Vintertid

Tidigt imorse (typ halv sju) kom en liten gullunge tassandes till mig i sängen, jag lyfte upp honom och det tog inte många minuter innan han hade somnat om. Själv har jag svårt att sova med någon så nära, så jag låg sömlös över en timme innan jag somnade om. Och halv nio (trots den nya tiden) satte han sig upp med ett skratt. Första gången på mycket länge man vaknar i mammas o pappas säng!

Idag har jag varit påväg i graven. Så jääävla trött asså! Slumrade till på soffan och här sitter man nu vid midnatt. Men jag tar mig i kragen nu. Natti.


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej! Behöver du ännu Joe Labero biljetter? Minns att du efterlyste tidigare, vi har två st men kan inte gå till nu på torsdag!



H Annika

2009-10-27 @ 14:42:10
Postat av: Tessa

Tack, men jag fick ju tag på onsdagens 16-föreställning. Tack tusen ändå!

2009-10-27 @ 17:12:31
Postat av: Andréa

Härrigud va skönt att han sov ända till halv nio! Aron har vaknat sju ny tid, varje jäkla morgon sedan omställningen och vägrar somna om... Pigg å gla´ är han... Ahh, jag blir tokig!

2009-10-28 @ 07:52:59
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0