Huset - torsdag

K Ö K E T




Jag var via huset pv hem ikväll och då hade de även fått upp övre hörnskåpet med fläkten. När jag var via där pv till jobbet idag så var det mycket huvudskakningar och suckningar för att det var problem med det. Skönt att det är händiga karlar som löser problemen åt en =)  Kyllådorna som är mörkare nyans än de andra har ännu inte fått sina fronter, men de ska väl dit snart.

Ang. bänkskivan så är den nu beställd och den ska komma om 3 veckor. Vi ska få låna en diskbänk av dem och så ska jag åka o införskaffa en plywoodskiva så man kan använda spisen oxå.

T R A P P A N



L I L L A   B A D R U M M E T

Ej färdigt. Det återstår dusch, duschvägg, toalettstol och kran.

S T O R A   B A D R U M M E T


Fattar inte varför inte lådorna är på plats. Kommer ny bild sen. På övre bilden av badrumsbilden har golvet konstig färg, det beror på diverse slipdamm o sågspån, på den nedre här så ser ni den riktiga färgen. Härinne återstår dusch, duschvägg, badkar, toastol.

B E L Y S N I N G



Skönt med spotlights i taket. Det är något vi inte kommer att ångra vet jag. Dammsamlande taklampor? tillhör kategorin onödigt. Kommer att finnas i sovrummen dock.


Kommentarer
Postat av: Mia

D kommer att bli dukkktigt mysigt kan saga. Looking forward to next summer babe.

2009-10-01 @ 23:23:27
Postat av: Mita

Jättefint med massa belysning MEN ett tips från coachen.......införskaffa en NY kamera så man får VACKRA bilder på det VACKRA huset........bara ett tips....=) =)

2009-10-02 @ 07:30:38
Postat av: Tessa

Hahaha, jajaja, orka!! Har blivit lite bekväm med min ruttna mobilkamera, den har man ju alltid med sej! Men jag ska låna Chrilles hotellkamera nån dag, NÅN dag =)

2009-10-02 @ 09:01:54
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: sandra

går det och rikta spottarna så man kan se ordentligt när jag moonar mitt supertränade arsle nästa sommar??

2009-10-02 @ 10:12:26
Postat av: Tessa

Nää tyvärr, men med full belysning i rummet o lite skymning ute så borde det funka. My Sanda is back, lovely ;)

2009-10-02 @ 11:45:19
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Jag gillar så!!!

Vad det hänt sen jag var dit igår vid 1 tom , KUL!

OCH jag gillar alla era lampor, även dessa som samlar damm på väggarna, snygga, spotena i trappan , coolt !

2009-10-02 @ 12:34:55
Postat av: Tessa

dammsamlarna på väggen får man se till att ruffsa till med damvippan innan man dammsuger bara :) det går duktigt fort kan jag säga.

2009-10-02 @ 13:24:27
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

får man svära nu? =) fy stn va fint =) snyggt och stilrent =) me like this! =)

2009-10-02 @ 13:45:54
Postat av: Cindy

Tessa det blir jätte fint alltså. Super, mycket ytor verkar det som. Men håller med föregående talare, bättre bilder vill vi ha :-) Kram

2009-10-02 @ 16:42:45
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Camilla

som jag har funderat på hur jag ska hjälpa bäst men det kom ju nästan naturligt iom att jag kan hjälpa Chrille med b&b ankomsterna hit t hotellet, första pass söndag =)

2009-10-02 @ 16:51:46
Postat av: Trollmamman Lowa

finfint de här du!

2009-10-03 @ 06:52:12
URL: http://www.lova.bloggagratis.se
Postat av: Andréa

Ja shit va snyggt de blir! Jag diggar stooora badrumsspegeln och den stora bänken i badrummet skarpt. Vill åxå ha monsterbadrum!

2009-10-03 @ 07:56:20
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: ellen

haha oj då!

jo det försöker jag nog.



KRAM!

2009-10-03 @ 15:46:31
URL: http://.ellenlindes.blogg.se/
Postat av: Martina

Verkligen, verkligen ursnyggt alltihopa !

2009-10-03 @ 17:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0