Parkpremiär

Första dagen på parken
Packade parkväskan så gick vi dit kl. 12 och Jeff sprang tvärt in i förrådet och fick syn på alla grejer -WOOW.....ngin-gnin! (=grävmaskin), och sen var det ööön öön för hela slanten. Han brydde sig nada om mig, men när jag efter en halvtimme sade att jag tänker åka så var det NÄ! Och så tog han mig i handen och ville att jag plötsligt skulle vara med i sandlådan  =)  vilket jag var o pladdrade lite till. En kvart senare så tog jag farväl och han vrålade som ett skadskjutet rådjur (fast något dovare). Jag stannade bakom krönet och lyssnade efter hans enorma röst, på 2-3 minuter var det tyst och jag promenerade hemåt.

Fick lite gjort och drog tillbaka lite efter halv tre. Sådär halvglad var han att jag kom, han släppte iallafall inte spade och allt och sprang, nä, ett leende och ngiin-ngin bara. Sen däckade han hej bom i bilen kvart över tre. Har hållit honom vaken till kl. tre om dagarna i en halv vecka, så att han vant sig lite med ändrade sovtider.

Dumbom som jag är så tog jag INTE kort från parken, suck. Spännande hur det går med lämningen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Prima!

det måste ju bero på att faster hållit tummarna för att han ska förstå sitt (o mammas) bästa =)

2009-11-10 @ 08:15:31
Postat av: Tessa

Ja HELT klart =) tack svägis!

2009-11-10 @ 12:24:28
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0