Lilla jul

Idag lagade jag och syrran tacos hos mamma o pappa. Det är inte många gånger i året man gör d. Man blir ju alltid bjuden på mat där. Men idag så jobbade mamma och pappa var i skogen. Bara att ta fram sina duktiga talanger då. Kl. fem är det vanligtvis middagstid för våra barn, Jeff vart lite otålig o hungig så han börja tjuva när det började serveras fram.



Och nissarna var där och lämnade 2 paket var till busungarna. Lis hjärta hoppade över ett slag då hon fick en BARBIEDOCKA från de tre musketörerna. Såhär gjorde hon och ropade JAAA!

Och så fick hon en film "Santa Buddies" handlar om hundvalpar så jävla söta.


Måste få början...ahaa, en film, undras vad den handlar om. "Den lilla röda traktorn".


Och så fick han en "heliiii" som låter.



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha vilken skön min tror din tjej va något nöjd med lilla jul

2009-11-29 @ 03:39:45
Postat av: Andréa

Härligt med lillajul när man e liten! En liten försmak på julen liksom. Men de va inga dåliga lillajulklappar dom fick! Kul att göra barnen glada iallafall!

2009-11-30 @ 15:34:08
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Eeh, nej jag vet. Mommo tycker om att köpa, och jag ville köpa var sin film. Men med tanke på att de där Legokalendrarna kosta 20 EUR som alla köper till sina barn så var detta inte så mkt mer. Jo Lis förståss då men inte Jeffs =) varför ursäktar jag mej? Haha.

2009-11-30 @ 20:43:04
Postat av: Andréa

Ha ha, nej de behöver du ju inte göra. ja de där kalendrarna som alla barn MÅSTE få är ju rena rånet! 20 spänn för ett papper... Voi voi...

2009-12-01 @ 09:24:55
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0