******************* Igår *******************

Igår hade vi lite städkväll. Li hjälper gärna till och valde att dammsuga....


...vi satte apan i buren så länge.



Sen käkade vi salta pinnar...




GULLI GULLI GULLI GULLI GULLI GULLI GULLI GULLI GULLI GULLI GULLI GULLI GULLI



Nu e klockan över elva och jag har ingen energi kvar. Jag har tänkt skruva handtag på köksluckorna flera kvällar nu, men när jag inte orkar, när ska jag göra d? När ungarna dragit musten ur mig o klockan passerat tio? Nej nej nej. Tacka vet jag bloggning o internet, det behöver man inte mycket energi till inte. Jag kan sitta och övervaka mina kläder som ligger ute på auktion, en hundrasextisex har redan kommit in på 3 dar. Så en manikyr ska jag väl ha råd med.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Jeff killen verkar ha hittat sin plats i duschen han :-)

Ja det tar ju jätte länge innan man boat in sig och allt hittar sin plats. Det ser bra ut iallafall det lilla man sett. Kram och trevlig helg, hoppas nerverna håller, jag blir bara helt slut av att bara läsa om det :-)

2009-11-13 @ 22:21:20
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jo asså han e helt vattengalen. Och Jo, jag är helt slut ja me =) Och det är jättefint här hemma, och finare blir det. Ni själva har ju en himla spurt på nu, jätteintressant att se.

2009-11-13 @ 23:04:52
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Shit, vad han ser stor ut. Alltså, han har inte de där babydragen mer. Tänk att just DU skulle få sådär söta barn" :P

2009-11-14 @ 11:05:31
Postat av: Tessa

Haha, ja tänk vilken TUR jag hade.



Ja 2 år, då e man stor (fast man har kolik efter tutten vissa nätter).

2009-11-14 @ 12:02:28
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Andréa

Men gud vilken galen bild på Jeff i duschen! Aron diggar också duschen skarpt.



Å vilken duktig tjej som hjälper till med städningen, man hoppas ju verkligen att de där tagena ska hålla i sig!

2009-11-14 @ 20:00:18
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

I knoow, han säger ju "imma" då man går på piren vid Thaibåten. Men nu e d nog "huuuu" att simma där! Jo Li e jättehjälpsam, och man får hoppas d håller i sig, annars tvingar jag henne, haha.

2009-11-14 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0