Bra med närbutik

Li hade kompis att sova över i helgen juh. Och på lördan skulle de ju bakas! Typ andra gången som d bakas sött i den här familjen. Det fanns ju heller inga ingredienser, så Li och Cassandra fick traska till Minimarket och handla. "Ursäkta, var har ni müsli?" berättade Li att de hade måsta fråga. Även diskmedel och en liter mjölk fick de handlat. Så duktiga! Li var tveksam först och trodde att nån barntjuv skulle ta dem påvägen, men när de väl var tillbaka ville de ju gå igen.


Cassandra var lite för snabb att kasta av sig ytterkläderna för en bild  =)


Plötsligt var det skrämmande tyst. Jeff hade fått tag i müslikakan.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Alltså, det svider i mellangärdet på mig när jag ser lilla Li framför mig, som rycker en av de där barska minimarkettanterna i vinröda rocken:

"Urschäckta, var har ni myssle!?"

Krus.

2009-11-25 @ 21:15:02
URL: http://jeneli.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Jaa, asså gullekruus.

2009-11-25 @ 23:07:53
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Linda

Haha!! Hoppas Li fick lite kaka också.

2009-11-26 @ 07:23:19
Postat av: Camilla

Jag gissar att det kommer att bli många fixningar när de nu kommit igång o kan själv när nu också reservlagret finns nära till hands med breda öppettider, lyllos =)

Här har det avtagit sen "skafferiet" stängde...

2009-11-26 @ 08:16:05
Postat av: Tessa

Usch ja Camilla, det måste ju suga bussigt d, när Malins stängde. Har ju inte vant mig alldeles att Minimarket finns så nära, men skulle det plötsligt stänga sen när man blitt beroende...grr.



Li fick smaka lite kaka oxå, jo =)

2009-11-26 @ 22:27:27
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0