9 timmars arbetsdag och nattgäst

11-20 vart d idag. Det är helt sjukt hur dagarna bara flyger iväg, även på jobb. Folk handlar julklappar. Det känns som redan, men det är ju faktiskt bara 1 månad kvar till jul. Och grejerna KAN ta slut. Imorgon är jag ledig, sen jobbar jag 5 dar och är ledig 3.

Min nacke känns bättre idag, kan titta lite bättre åt höger. Fick ett tips idag av en gammal bekant att man ska ligga med huvet på den sida det tar mest sjukt, över natten. Pina lixom. D ska ja göra inatt  =)  Li har kompis över natten. Och att somna i någolunda tid då man ligger o tisslar o tasslar går ju bara åt helvete. Jag blåste upp en 160-säng som de skulle sova båda i. Efter 3 gånger upptassandes så vart d tyst. Så när jag skulle titta till dem såg det ut såhär:


Ammen vafaaaan. Tack för att man lade ner 5 minuter för att göra d mysigt, d DÖÖG inga tydligen. För såhär somnar man iallafall bäst. Tvivlar på att de kommer att vakna där imorgon bitti i trängseln. 140x80 cm  =)



Nu börjar d smaka röv att va uppe. Dax för sängen. Natti.


Kommentarer
Postat av: sandra

ooj nej, fem minuter? stackars tessa..hahah.. kommer du själv ihåg hur vi höll på när vi var små... hahha- olidliga!!!

2009-11-21 @ 09:18:44
Postat av: Mia

fysejdan va skont. typiskt nar man troooor att ooooooh va mysigt man ha fixa, ossa ska trangas i en 90 s sang sen. ho ho , men dom e ju for sota dar dom ligger.

2009-11-21 @ 23:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0