3 dagars ledighet ger energi!

Oj vad mycket vi fått gjort i helgen.
-Handtagen är fast på alla underskåp utom ett, som har fel gångjärn, grr... och kyllådorna är ännu inte handtagade. Men det blev jättefint! Bilder kommer.

-Städade hela Hotell Esplanads parkering idag, och det var inte lite. Fortsatte med vår egen tomt, men kom knappt halvvägs innan hungern och mörkret kom emot oss. Men en par timmars utomhus arbete gjort. Och det var SÅ kul.. Chrille tyckte jag var lite FÖR postitiv, för SÅ kul är det väl ändå inte. Joo d tycker jag, om man gör det tillsammans. Ungarna åkte skottkärra bland alla löv. Synd att jag inte kom mig för att ta bilder.

Nu har jag surfat på IKEAS hemsida i flera timmar, ögonen står i kors och nu ska jag gå i säng, orkar jag ens borsta tänderna? Känn er hedrade att jag tvingade fram ett blogginlägg  =) Imorgon jobb 13-20. Satan, va e d för glopar som håller på o snurrar på stan den här tiden, hör att d e livat me bilar.

natti natt

Kommentarer
Postat av: LenaL

Sätt ut anglar på gatan så stannar dom garanterat. Hehe.

2009-11-30 @ 08:26:04
Postat av: Cindy

Härligt när man känner att man får saker gjorda. Hurdanna hantag har ni? Bild? Kram

2009-11-30 @ 19:31:45
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Anglar?



Jo bilder ska jag ta...

2009-11-30 @ 20:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0