En dag i Borgå

Sandra och gänget kom till Hartwall Areena från Borgå i bil och jag tog taxi från flygplatsen och sippade på sen cider medans jag väntade på dem. Härliga väder! Det fanns ju givetvis ölförsäljning där och det gick ner en och annan i pauserna. Sen drog Sandra och Robbe o skvallra med pressen och jag och Annika till Amarillo och dansade på discotek bland alla studenter, det var inte igår man gjorde d. Åå va kul d va, vart rätt stein, men d blir ja ju alltid, inget nyhet.


Stråååålande sol. Annika och jag.


Me and the winner


På Amarillo. Uvs (utvecklingsstörd)

idag mådde man inte som en prinsessa. Vi promenerade ner till ån och satte oss på en uteservering och stekte lite lätt i några timmar. Öste in med 2 stora icetea och 1 liter vatten, inte en droppe piss på flera timmar, herregud va uttorkad jag måst ha varit.


Jag över Borgå å


Min guffar, Sandras pappa Raffe.


Otroligt söta Helsingar


Här e hela dagens sällskap 16 pers bara.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken härlig uppslutning!

Borgå i sitt bästa jag =) o visst är ju Hartwall arenan ganska cool oxå =)

2009-06-01 @ 10:14:20
Postat av: Andréa

Verkar som du hade de riiiktigt najs hörrdö! Å va fräsch du ser ut!

2009-06-01 @ 22:10:32
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0