Bastu

Igår kväll vart det månadens bastubad. Vi badar sällan bastu trots att vi har den några meter ner. Men ibland vill man göra nåt kul tillsammans och ungarna äälskar ju d. Vi har en pool därnere som dom dyker i...okej den är int så stor, men den duger  =)


På den här bilden blev både Jeff och Li jättelyckade. Hej, jag har mongobarn.



Barn med downs kan va glada oxå.


Skvätta iskallt vatten e kul.

Han fick skvätta på mig och mitt hjärta slog ju frivolt varje gång, och jävlar va han skratta åt d.

Kommentarer
Postat av: Kim

jeff påminner om mig (angående det med iskallt vatten), fast det gör ju du också (angående frivoltande hjärta pga iskallt vatten)

2009-05-06 @ 18:59:45
Postat av: sandra

va härligt med lite bastumys...miss it soooo.. har upptäckt att det e mycket grejer mna själv växt upp med som chillie inte får naturligt för tillfälle. bastu, båtliv, stränder ( ska väl nog hitta nån i sommmar )ja, men i fatttar.. lite synd.

2009-05-06 @ 19:14:05
Postat av: Camilla

Bastu ja... men som tur var finns ju både Cika o Mariebad =)

2009-05-07 @ 09:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0