Revenge of the giant

BOXNINGSGALA 30.5 BOKAT OCH KLART!!!





******************************************************************************************************
Min kusin Sandras käre sambo (och proffsboxare) Robert Helenius ska slåss på hemmaplan, dvs i Helsingfors. Det var först meningen att vi skulle åka ett gäng och heja på vår favoritboxare. Av olika skäl vart bara jag kvar i planeringen. Och vad kan bli bättre än gala kombinerat med umgänge med kusin, som mer känns som ens syster. Synd bara att det blir en kortvisit på ett dygn. Chrille förbereder öppnandet för Hotell Esplanad och har ungefär noll tid att ens ta hand om sina barn. Men är det gala och Sandra, som bor i Tyskland, är här på bara andra sidan vattnet, då MÅSTE man ju passa på att träffas och vråla o heja på Robbe och hans stallkompisar.

Just när jag skulle sätta mig ner och lipa över att Air Ålands flygbiljetter hade höjts på mina avgångar och jag skulle måsta tömma ungarnas spargrisar, ligger plötsligt  biljettpriset på 79 euro per väg. Sjuukt billiga biljetter. GOTTA GO helt enkelt. Så jag tryckte på BOKA avgång lördag 30.5 kl. 16.25 och hemfärd söndag 31.5 kl. 20.25. Och så har jag tydligen köpt biljett på 5:e raden. Det ska bli så sjukt kul!

Förresten vem vill va lite barnvakt? Först till kvarn, passa på nu  =)  Måst nog smöra lite med släkten nu. Boka först, fixa barnvakt sen -va smart.
********************************************************************************************************

Jag längtar. Sandra, Chillie o Robbe snart ses vi!!! Visst får man ha jeans?

(snodde lite bilder från din blogg Sandra)


Här är Robbe in action


Det här är Cecilia.
Boxas i samma stall som Robbe.
Sandras idol (och vän) kan man säga.



Undras om han här å kommer...

Kommentarer
Postat av: Kim

Go Rob =)

2009-05-20 @ 21:28:04
Postat av: sandra

hahaha.. dominick kommer INTE tyvärr..hahah..saknar dig oxå.... satan va kul det ska bli... SUPA!!!! NE, just ja, jag har ju tydligen gått och laga mig på smällen igen....fittan!!

DU får ha jeans.. va faan sku du annars ha?? den där gröna galaklännigen där pattarna hoppar ut?? nädu, jeans och t-shirt blir bra...

2009-05-20 @ 22:13:39
Postat av: Tessa

AAASgarv. Jag tar jeans o tischa -TACK! Synd att int Dominik kommer, hahahaa. Ska bli såå härligt o kramas med er igen.

2009-05-20 @ 22:20:35
Postat av: Lowa

Härligt att fara till Helsingfors.. och ruggit bra priser på Air Åland :) .. för att inte tala om sommaren.. 59 EUR.. men då måste man ju boka hastigt förståss.

Kram

2009-05-21 @ 06:34:42
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: Mita

Fy fan, va frääänt, skulle oxå vilja hänga på! =)

2009-05-21 @ 16:39:46
Postat av: Camilla

Huj va rå Robbe ser ut på bilden o sen ser man någon annan där han ser hur mjukis ut som helst, sköna kontraster!

Fränt o coolt Sandra

2009-05-21 @ 16:52:44
Postat av: Tessa

Här kör vi reklam för Air Ålands billiga priser. 59 EURO i sommar, om man bokar innan 30 maj tror ja d va. För er som pendlar... =) bittert för oss då vi bokade barnens kusins flygbiljett från Hfors t/r, de kostade dock inte 59 euro, man ska inte alltid vara ute i god tid alltså =)



Ja Robbe ser verkligen helt jävla tokig ut. För att sen vara världens tamaste.



Nanana-naa-naa Mita =)

2009-05-21 @ 22:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0