Resultatet av min lista

Spacklingen vart d noll av då Jeff VÄGRA sova. Somnar vanligtvis halv ett, idag klockan TVÅ, lagom tills jag skulle o träna, hmf! Gottby är ingen brådis, ska ändå int ha golvet förrän i mars, hade dock tänkt ha lite framförhållning så man har tid att fundera o se vad det finns för alternativ. Tar det vid ett bättre tillfälle.

-Åka till OS-kök
-Åka till VVS Eriksson
-Via Bilhallen och få en jävligt liten detalj fastmonterad på bilen (asså kan Cheva va skit? Allt lossnar juh!)
-Ut till Gottby matt & tapet o hämta parkettprover
-Thaiboxträning
-Skulle gärna spackla om jag hinner
-Ut och rida (d va ju hundra år sen, fään va man kommer ha ont i röven sen).

Rätt bra jobbat ändå tycker jag. Regnet började dala vackert lagom tills hästarna var sadlade. Men finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder...d va skitkul att rida. Bussigt rostig var man ju, men vi red lätt (upp-ner-upp-ner) ganska långt utan att jag fick nå mjölksyra i låren iallafall. Ska bli intressant att se var man INTE har ont imorgon, tippar på att man har träningvärk lite här och där o att röven o hela skelettet i skrevet är lagom skavat o ömt. Men det var det värt. Tänk om man sku bli en biten hästflicka såhär vid 32  =)

Kommentarer
Postat av: Catta

Du är en kvinna med många järn i elden du, du måst ha ett bra minne! Själv sku ja ha glömt hälften...



Förevigades ridturen? Sku va kul med lite pix där du sitter på en häst med vurpollon och allat. :)

2009-05-04 @ 21:32:34
URL: http://cattah.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Ja lite för många järn ibland, och minne som ett rövhål. Finns ju papper o penna, och blogg =) som hjälper mitt minne på vägen. Nej ridturen förevigades inte, haha. Nästa gång måst jag ta kort juh! Syrran garvade åt mig hela tiden, såg säkert rolig ut.

2009-05-04 @ 22:05:05
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sörj int över de saker du int fick gjort, d va en HIMLA BRA bedrift att får de andra sakerna gjorda. Stor applåd! =D

2009-05-04 @ 22:31:42
Postat av: Kim

(det var lilla jag som skrev den förra) =)

2009-05-05 @ 00:02:35
Postat av: Tessa

Jag sörjer väl int då =)

2009-05-05 @ 11:18:16
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Linda

Ja, att vara hästtjej är inte så töntigt som det låter :D. Vet inte vad jag skulle ta mig till om jag inte fick dra mig undan till stallet ibland.

2009-05-06 @ 10:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0