Onsdag

Ha int fått så mkt nytta gjord idag. Men luncha med Ulle på EAT, varit smakråd åt Ellen på Zic Zac, 2 ggr till huset, Li hade 3 kompisar här, slumrade till på soffan tidigare, d har jag iallafall hunint med. Nu måst jag i säng, klockan elva. Borde  kännas skönt imorgon bitti.

-Golvplattorna 60x60 har kommit till huset. Va o glotta idag. Snygga.
-Fogat i badrummet i lägenheten, snyggt d med.
-Ca 3,5-4  meters takspackling pågår för fullt.


Själv har jag inte hunnit göra nån nytta alls där denna vecka, och d blir inget imorgon heller. Satsar på fredag då. (Och på lördag är det DJ på Arken).

Nattinatt.

Kommentarer
Postat av: Kim

tänker du släpa mig till arken på lördag? Jisses himlar med ögonen

2009-05-13 @ 22:24:59
Postat av: mia

arken ser jag i sommar forhoppningsvis eller hur? Gabriel fick ingen operation denna gang. Han var snorig igen. viiituus. nu far vi vanta tills augusti. Hmmmmp!! Naja pimpla vin i sommar istallet far man langta till istallet.

2009-05-13 @ 22:57:31
Postat av: mia

arken ser jag i sommar forhoppningsvis eller hur? Gabriel fick ingen operation denna gang. Han var snorig igen. viiituus. nu far vi vanta tills augusti. Hmmmmp!! Naja pimpla vin i sommar istallet far man langta till istallet.

2009-05-13 @ 22:58:20
Postat av: Anna L-B

Ja luncha å på eat idag, men har ju en förmåga att komma iväg först typ 14.30-tiden så då har de flesta (inkl ni) gått redan! Har uppdaterat mig på din blogg igen nu och garvat åt dina sköna kommentarer om Jeffen bla. Kram!

2009-05-13 @ 23:28:31
URL: http://www.sunnyanna.com
Postat av: Tessa

garvar åt Kimmen

2009-05-14 @ 15:00:40
Postat av: Cindy

248 kr /m2. Samma kostar 50 e här. Kram

2009-05-14 @ 15:05:40
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0