Full fart

Var på morgonkaffe till Camilla D imorse (hon bor på Wäktargränd, dvs nära dagis, hamnar där rätt ofta efter dagislämning). Diggar o va där, rätt barnsäkert o kaffe har hon alltid. Tog d lite soft på baksidan i solen. Jeff sprang och plockade "blommor" till mig en och en, har väl sett hur syrran gör. Emellanåt så rev han hunden i örat och katten i svansen. Och jonglerade lite med Camillas Filippa K kaffemugg, inte poppis :o)


Här e min blombukett. Tänkte om man kanske kunde röka d.


Han har så skön stil då han springer, och det går fort som tusan.





Kommentarer
Postat av: Anonym

grym kille :)

2009-05-07 @ 22:58:31
Postat av: Kim

d e nåt med mig och namn idag...kanske håller på försöker anonymisera mig själv =)

2009-05-07 @ 22:59:16
Postat av: Tessa

Du smyger =)

2009-05-07 @ 23:14:44
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Jag vill o ha en torkmölla på altan istället för mina hm egna lösningar på allt =)

2009-05-08 @ 09:06:56
Postat av: Tessa

Ja den såg jag int ens =) skaffa -nu!

2009-05-08 @ 10:08:12
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0