Envis rackare

Jeff har börjat trassla med dagssovandet. Igår och förrgår har han behagat att sova hela 45 minuter, då hinner man spackla ungefär 5½ skruvhål. Han vill dessutom inte somna. Idag fick han 4 psykbryt utanför bygget i vagnen. Jag lät han hållas och fjärde gången jag plockade upp vovvo och tutten från marken hade jag den argaste minen och den grövsta rösten jag kunde, jag förklarade minsann att det var dax att sova -NU, hans ögonlock hängde tunga som cement och tjoff så sov han. Igår hittade jag han såhär utanför oss:


Herregud va envis iallafall. Har somnat sittandes trots att ryggstödet är nedfällt.

Kommentarer
Postat av: Anna L-B

ASG snacka om envis!! Ser framför mig hur han har kämpat för att inte somna. Gulle!



Och nästa inlägg - wow det kommer att bli riktigt läckert i huset :-)

2009-05-18 @ 20:38:53
URL: http://www.sunnyanna.com
Postat av: Andréa

Nämen garv! Jäkla gullunge!

2009-05-18 @ 21:01:09
Postat av: Tessa

Ja jisses asså. Fattar inte att han orkar kämpa emot sömnen på d där viset.

2009-05-18 @ 21:04:18
Postat av: Lowa

ha,ha.. men Jeff har nu upptäckt vem som var envisast! Mamma har ju klarat av Fridus också.. de kan du säga.. och hon är en av de ensvisaste i världen!

Du, vi pratade om dig med en polare här för någon dag sedan... vet du ngn bra barnflicka som kunde jobba kvällar, helger och nätter åt en 5 årig kille?

2009-05-19 @ 07:10:43
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: Tessa

Japp en mkt envis pojke till en ännu mer envis mor =) du har så rätt. Kan inte komma på någon barnflicka just nu. Ska luska lite =)

2009-05-19 @ 14:24:50
Postat av: Camilla

Nämen gulle va söt o envis!

en riktig Helsing? för en Linde vet ju nog ändå att göra det bekvämt för sig =)=)

2009-05-20 @ 09:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0