Veckans thaiboxpass

Det är s k i t k u l . Tänk sen när man KAN (om den dagen kommer)! Nu kommer ju ingenting automatiskt, utan man får en käftsmäll och en massa massa sparkar som man inte hinner ta emot rätt (vafan heter d då man "försvarar" sig och skyddar sig med benet. Jane? Kommer int på! Visst finns det nåt ord för d?)

Iallafall så har jag en massa bulor på benen och det känns som om jag stått ivägen för en maskin som spottar ut baseballs-bollar. Denise fick in en nätt smäll mitt i plytet på mig, hennes sparkar var som nån brunstig hingst som sparka bakut. Jane hamnade jag oxå att sparras mot, även hon hade sparrats mot Denise och verkade ha väldans ont i benet så adrenalinet börja väl flöda och så fick man smaka på hennes nävar o fötter me. Men bäst var ändå att sparras mot Jonas. Det händer ju lätt att man blir lite ivrig och inte kontrollerar kraften i slagen (eftersom man är van att sopa allt vad man orkar på mitsar i boxercise), men eftersom Jonas kan det där så skyddade han ju sig mot mig som är überamatör, så man slapp koncentrera sig på kraften utan istället på hur fan det var man gjorde, då man blir lite lätt sinnesförvirrad ibland. På lördag ska jag på bonusträning. Yes.

Kommentarer
Postat av: Jane

Du BLOCKAR Tessa! :) Det gjorde inte jag och mitt lår är jääääävligt blått. ;)

2009-03-26 @ 08:02:28
Postat av: Tessa

Just så hette d! =) Jag är inte heller mycket för det där med blockning (ännu)

2009-03-26 @ 08:48:03
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Mita

Asså, detta är ju inte klokt!!! Skulle aldrig utsätta mig för nåt sånt, AAAAAJJJJ ju!!!!

2009-03-26 @ 19:35:48
Postat av: Tessa

´Mita sku du gå av eller? =) De e så jävla cool sport.

2009-03-26 @ 21:03:24
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0