Vad är oddsen

Eftersom min gamla deo nästan är slut så iddes jag inte ta med den på resan. Tänkte att jag köper en ny på färjan. Har haft Rosenserien i 2 år och före det Enjos kristall. Har tröttnat på båda för de doftar inget (även om de är bra båda två). Jag äger heller ingen parfym. Jag har alltså gått omkring och varit doftfri i många många år. När jag åkte till Gran Canaria köpte jag den här deodoranten på Eckerö Linjen:


Jag är supernöjd och den doftar verkligen fräscht. Och så får jag dofta nåt oxå.

Och vad är oddsen att världens gulligaste Anne kommer med denna, bara 2 dagar efter hemkomsten:

JAG ÄLSKAR.

Så nuförtiden går jag omkring och doftar gott (när jag kommer ihåg att sätta den på mig)
Tack Anne, du är ju för ljuvlig.

Kommentarer
Postat av: sandra

åååh, det e ju MYCKET bättre än svett!!! grattis!!

2009-03-14 @ 09:47:28
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Mita

Ja, hon ser till att man doftar härligt mest hela tiden den bruden, har oxå den parfymen, muuums!!!!

Vi känner igen varann på håll nu du och jag =)

2009-03-14 @ 12:33:57
Postat av: anne

Tycker om att göra mina vänner väldoftande och glada!!Kramis

2009-03-14 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0