Idag

Det är konstigt hur man "fastnar" på stan efter man varit och lunchat men nån kompis. Idag var vi ju till Öppna Förskolan. Jeff däcka tvärt efteråt. Sen vart det EAT med Anne, Ramona, deras mamma Anki, Erin och Claire (som e typ snyggast på Åland). Mätt som fan rullade man vidare mot centrum. Fann mitt favvo shampoo o balsam i stora pumpflaskor på Salongen. Och på Zic Zac fyndade jag en jättefin lång t-shirt/klänning i aprikost till sommaren (kommer förmodligen att hitta den längst bak i garderoben då vi flyttar i höst. Sen sprang jag på Ulle och gled in på Coola Barn, där fann jag nå fina grejer oxå. Det är dyrt att luncha på stan. Man blir lixom shoppingsugen när vårsolen strålar. Ska o jobba ikväll så man inte bara ser till att pengarna tar slut, utan att det kommer in nåt nån gång oxå.


Dagens "fynd"

Halskydd och innetossor i guld till Jeff
Shampoo, balsam och klänning till mig

Kommentarer
Postat av: Camilla

Är detta något märkvärdigt undrar bestämt Jeffus

2009-03-17 @ 13:55:05
Postat av: kussa malin

gulle va söt han e!! :) saknar!!

2009-03-17 @ 14:07:56
Postat av: Mita

Mmmmm, känner igen det där, alltid samma sak...

Schyssta grejer du "ramlade på"!

2009-03-17 @ 14:47:09
Postat av: Tessa

Malin Jeff saknar meeee!!!



Ja grejerna fick väl stå där i typ 2 sekunder, och i samma veva som jag tog kort ringde telefonen (svägis), ett försök och det fick det bli. Jag kan ju tillägga att grejerna INTE låg på samma platser efter telefonsamtalet, då fick jag gå skattjakt =)



Sjukt hur man bara "ramlar" över massa "fynd" HELA TIDEN. =)

2009-03-17 @ 20:53:57
Postat av: Lena

Jag förstår inte hur du hinner springa runt på stan före du ska på jobb, och shoppa dessutom! IMPONERAD! Skulle jag aldrig klara av, blir alltid sittande vid datorn eller i garderoben och provar kläder xD haha, självdisiplin på hög nivå... not.

2009-03-17 @ 22:10:30
Postat av: Cindy

Tofflorna ser duktigt läckra ut :-) Han blir nog stilig i dom. Jag är sååå sällan och shoppar här på hemma, skäms på mig. Kram

2009-03-17 @ 22:12:48
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Jag har inga problem med att få med mig en massa kassar hem, hastigt packar man ur och in i skåpen att int bossen kommer hem o slår en på fingrarna =)



Men Lena, vaddå svårt? Börja ju först klockan 16, som 14.40 blev ändrat till 15.00 =) Hinner mycky på den tiden. Hehe.



Jammen dom där guldtossorna satt ju som två gudar på hans fötter. Måst plåta.

2009-03-17 @ 22:17:20
Postat av: Camilla

Lite impulsiv kanske =)

2009-03-18 @ 09:09:56
Postat av: Claire

Haha.. första gången jag är inne på din blogg. Super rolig att läsa... men snyggast är nog lite att ta i :)

2009-03-24 @ 22:39:36
Postat av: Tessa

Claire ja du är jääävligt högt rankad på min top 10 iallafall =) haha

2009-03-24 @ 23:40:30
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0