Ut!

Imorgon har jag blivit abbonnerad av Susanna. Middag på Umbra står på tapeten. Det ska bli riktigt härligt. Jag är helnöjd med årets skörd av fester hittills. Det har varit givande då festerna hittills i år har varit med goda vänner och inga spontana infall. Även om de ofta är roligast, så blir man oxå oftast fullast de gångerna . Och det var ju det jag skulle försöka undvika. Fick sånt trauma efter nyårets incident, som jag nu är säker på att inte berodde på de 2 shot Sebbe var vänlig och bjöd mig på, utan på den antibiotikan jag käkade för min inflammerade armbåge. Ingen vanlig V-PEN MEGA där inte, nej de var neon lila kapslar, hujj. Drick inte alkohol och käka medicin, äckligt obehagligt.

Iallfall så ska vi o käka och ha lite snatter. Ska se om det blir en helkväll. Susanna brukar kunna vara den som börjar längta efter kudden redan klockan ett. Får se vem som är tröttast imorgon.

Har även lite smått börjat planera in SPA igen på Cikada för mina tösar. Andra helgen i maj kanske? Hur står det till då? Nu har jag tunga ögonlock. Dax för snarkeri. Imorgon står det babysim, thaibox på listan innan middagen.  Natti


Kommentarer
Postat av: anne

Hej gumman! avancia ska ha pers.fest imorgon så både jag och victor kommer att vara ute imorgon ,ifall det börjar rycka i arken tarmen:)

2009-03-28 @ 03:25:42
Postat av: Tessa

Heej, e d sant! Guu va roligt. Då kommer jag till ARKEN, jag loovaar =)

2009-03-28 @ 09:30:01
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Scysst tid du varit in o kommenterat. Jobbat på arken? Halv fem lixom.

2009-03-28 @ 09:30:57
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Katya

Låter kul!

2009-03-28 @ 09:33:45
URL: http://katyas.blogg.se/
Postat av: Kim

haha, behöver int ens fråga om d blir arken då =)

önskar dig en riktigt kul kväll =)



..och sup dig redlös om du vill, du är nästan värd det efter alla "duktig flicka"-kvällar.

2009-03-28 @ 11:19:19
Postat av: anne

jepp var o jobba lite så att man kan bränna lite ikväll:)Va roligt vi ska ha på arken sen då!Kameran kommer med och dokumenterar,du och victor brukar ju vara en vinnande combo;)

2009-03-28 @ 11:46:30
Postat av: Anna L-B

Ha så kul :-)! YES, låter fiint med ny spa-kväll, den här gången tänker jag se till att ha passligt!! Kram

2009-03-28 @ 11:51:02
Postat av: Tessa

Har packat kameran, och ska försöka komma ihåg att använda den å! Va roligt att Anne o Victor oxå e ute, dom e så roliga.



Hmm redlös, nää fy farao, ska försööka att hålla mig i form. Det innebär ju inte att jag är närmare nykter än skita, ska helt enkelt försöka att inte börja krypa =)

2009-03-28 @ 17:17:32
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0