Träningsnarkoman?

Nej det är jag inte. Men det är ju så jävla kul med vissa sporter! Som t.ex

Måndagar:
Bodycomat. Coolare träningsform får man gräva djupt efter. Längtar tills de börjar köra 2 pass i veckan på Avancia.

Tisdagar:
Push eller box? Jag vill ju gå på båda, men asså känner att det blir lite överkurs om jag ska gå dubbelpass med Smulter-Anne. Så det blir lite box ena tisdagen och lite push en annan. Push skulle jag ju vilja köra nog, men det finns inte rum för regelbundna push eller pump pass i mitt liv just nu.

Onsdagar:

Thaiboxning. Sjuuukt tufft. Där blir det nog coolare än coolast bara man kommer igång ordentligt och känner att man kan.

Torsdagar:

Aquabike. Kanske inte så högt på coola-skalan. Men ack så skonsamt och roligt.

Fredagar:

Här finns plats för nåt frivilligt. Har inte vågat prova på Avancias nya cikelträning med Fanny (läs hitler) med rädsla för att bli beroende och ha 5 dagar i veckan uppbokade för träning.

På torsdag har de extrapass i bodycombat och givetvis har man ju anmält sig, trots att jag ska på Aquabike först, färdigt uppvärmd kan man säga  =)  Tänk att jag skulle börja tycka såhär mycket om träning. Jag som antingen hade mensvärk eller huvudvärk på jompatimmarna i högga och yrkes. Jag har alltid "hatat" bollsporter. Men det är väl tydligen fighting som är min grej. Tur att jag hittade den, eller rättare sagt, tur att dessa träningsformer kommit.

Kommentarer
Postat av: sandra

det verkar va hårt att va tvåbarnsmamma;)

2009-03-18 @ 07:06:12
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: AnnaK

Jag tror jag ska skaffa ett barn till. Det verkar bli mer tid över för annat då... ;)

2009-03-18 @ 07:46:55
Postat av: Tessa

Hahaha, ni e slut. Kanske jag borde skaffa mig ett tredje så kanske jag har tid att gå den där fredagen oxå.

2009-03-18 @ 08:11:02
Postat av: AnnaK

Skaffa 45 så kan du börja dra combatpass själv hemma på tomten.

2009-03-18 @ 08:56:33
Postat av: Camilla

Jag har ju tre men det där är överkurs för mig definitivt men så heter jag ju inte Tessa heller =)

2009-03-18 @ 09:06:07
Postat av: Andréa

Önskar mitt schema såg ut sådär... De jobbigaste kroppsarbete jag gör e pulkdragning, vedhämtning och höga backarbestigning..... Men de e ju nästans så de syns på din kropp också att du gör annat än att ligga på soffan =o)

2009-03-18 @ 11:35:28
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hah ha Anna, affärsidé!



Camilla, alla är vi olika. Jag är inte med i motionsförbundets styrelse heller.



Andréa taack, gulli du e (men jag har nog fettprocent jag med kan jag tillägga). Dina träningspass är säkerligen tunga de med, och där får du träna i vardagen och slipper ödsla tid på resor till och från träning =) Själv hatar jag ju att bli svettig i vardagssysslorna, önskar jag gillade det mer. Se så olika man kan vara.

2009-03-18 @ 13:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0