Inlines

Hittade beggade inlines åt Li för en tia på Bettans i höstas. Hon är helivrig på att lära sig och det dundrar på bra här om kvällarna. Hon har blitt riktigt duktig och rullar genom lägenheten trots att det är noll friktion på den släta parketten. Hon har imponerande kombination av motorik, teknik och balans då hon simmade en par meter redan innan fyra års gränsen, cylade utan stödisar oxå tidigt, nu minns jag inte riktigt, men det var väl oxå strax efter 4 års dagen har jag för mig. Och nu ska hon lära sig rolla. I sommar kan vi rolla tillsammans hon och jag.


Jeff ska ju alltid lyckas hamna med på oönskade bilder, kolla in jumbokråkan under näsan.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Cool brud!

2009-03-31 @ 09:39:13
Postat av: Mita

Shit, va cool bruttan ser ut!

2009-03-31 @ 16:48:35
Postat av: sandra

har du inga lärt Jeff att rensa näsan ÄNNU?? Fast det kanske kommer först när man får körkort...som mamma!

2009-04-05 @ 00:44:41
URL: http://babychillie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0