Hemma!

Om resan
DEL 1


Resan var välbehövd och resan dit och hem gick utmärkt. Vi hade bra väder med regn en dag. Har vilat upp mig in i märgen. Ingen vardagsstress med tidpassningar, datorer och blöjbyten. Vi besökte ett vattenland i Puerto Rico och utforskade grannstränderna om kvällarna. Lite picku shopping och mycket poolbad. Så lite brun är man ju, trots att vi sista dagen inte solade direkt. Då tog jag och Li bussen till Puerto de Mogán och hälsade på familjen Loikas & co. Då strosade vi runt i den mysiga staden och hamnen, avnjöt god mat och öl för att sedan hoppa i en taxi när det blitt mörkt.


Detta är på Anfi Beach. Närmsta grannen, nå lyxstråk där stranden har specialditforslad sand från Väst Indien. Mysigt. Diggar de stora kaktusarna i bakgrunden.

Jag återkommer. Har bokat in mig på jobb idag. Nu är det frulledax!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad härligt! Skönt att känna sig utvilad!

Kram

2009-03-08 @ 08:38:05
Postat av: Mita

Lite skönt va!? Jag håller på och kollar på resor för fullt med en väninna, vill iväg i April....

Tjusiga kaktusar, jag gillar dom....välkomna hem!

2009-03-08 @ 15:18:23
Postat av: Anonym

jisses va schnigg du blev =)

2009-03-08 @ 16:43:19
Postat av: Kim

märkte först nu att jag glömde slänga in namnet i kommentaren ovan =)

2009-03-08 @ 19:14:30
Postat av: Andréa

Välkomna hem!



Måste ha vart bra skönt med semester! Men jag kan tänka mig att lillgullet där hemma fick mycket pussar och kramar när ni kom hem. Jag snusar ihjäl mig på Aron bara jag vart borta några timmar....



Om något år ska nog vi också fara, jag är bra Fasar för flygresa tillsammans med Aron bara.. Hur sku de gå? Den lilla ligisten skulle nog hålla alla på planet vakna iallafall... =o)

2009-03-08 @ 19:54:27
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Camilla

Välkomna hem!

Hoppas vi ses snart!

kramis svägis

2009-03-08 @ 21:14:12
Postat av: Tessa

TAck tack tack =)

2009-03-08 @ 22:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0