Gissa

Vad är detta:


Kommentarer
Postat av: Kim

ser ut som min middag. "Ta allt du har öppnat i kylen och släng ihop" =)

2009-03-26 @ 23:33:14
Postat av: Malin R

Just dina bilder och "gissa vad det är" brukar inte vara jättelätt, sist gissade jag på kaneläppel i ugn eller ngn sorts plommondessert men det visade sig vara en dermoid.

Nu tror jag mig veta att det är rödbetor, chevré ost och pinjenötter (kanske lite honung) tillagat i ugn - mycket gott säkert! Men man vet som sagt aldrig...

2009-03-27 @ 09:36:01
Postat av: Camilla

Rödbeta, bönor o bläckfiskringar tror jag...

Husbiten gick inte att kommentera...men där vill jag säga att jag byter GÄRNA jämt med vårt kråkslott mot typ lite barnvakt o middagar extra...typ... deal =)=)

2009-03-27 @ 09:58:07
Postat av: Tessa

Hahaaaa, asså Camilla. Detta är inte nåt av dina recept (eller Kims). Undrar hur d sku smaka med rödbetor, bönor och bläckfiskringar, hahaha. Jag tror jag dööör.



Malin har 100% rätt. Riktigt fin nattmat, och lättlagat. Grattis Malin. Mindre rätt på dermoiden dock, asgarv.

2009-03-27 @ 21:18:02
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Camilla ang. husbiten. Är skyldig er ett antal middagar, kanske du får smaka på rödbetor, bönor och bläckfiskringar då, haah.

2009-03-27 @ 21:19:05
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Andréa

Jag hade också 100% rätt, men de går ju inga å bevisa.. Va för sent ute. Bössit gött ser de ut!

2009-03-28 @ 19:27:00
URL: http://andreawebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0