Skansen i bilder

Vi var ju till Skansen i torsdags. En hel drös med tonårsbrudar lämnade vi i city och drog vidare till Skansen med Camilla, Samuel, barnen + deras kusin Kim.
Här kommer lite bilder:


Det fanns bara ströplatser kvar på Kapellskärsbussen då vi skulle dit så vi spred ut oss lite här och där, Jeff hamna brevid nån tant o somna till slut, sov vidare, totalt 2 tim 45 min då vi kom till Sthlm. D vart lite sightseening i båt pv till Skansen  =)  svägis tyckte vi skulle se Stockholm från vattensidan.


Kartläsare Li och Samuel. Li klättrar.


Jeff vart lite sugen på alla tuttar.


"Titta däää" säger Jeff med sin mildaste röst, som han får då han ser nåt lurvigt och vill klappa de duniga små ankungarna.....följande bild hann jag inte ta, för då hängde han med huvet ner över muren.


Klappa geten och krama stengrisen -ett måste.


Hjälpredan


Fin bild


Li och Samuel fick åka swingkarusell. Och krokodilen rörde inte en fena.


Li är grym


Jag bokstavligt sprang genom markattornas avdelning då det var sista anhalten och Jeff skulleåt vartenda en liten filur, vart ju totalt rabiat då han inte fick röra dem. Seg sömn pv hem, jag fick lite smått i nerverna och placerade den envisa ett åringen längst bak i bussen, där han till slut somnade och sov nästan hela båtresan.

Camilla och jag avnjöt lite rödvin i Rolfens cafeteria.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för en nice dag med 10 pers =)

Sampa o jag vi behöver kartor i alla väder om vi sen kan läsa dem rätt är ju en annan sak, men då kan man ju få se lite nya platser istället =)

2009-06-29 @ 12:10:53
Postat av: Anonym

hahaha, bra skrivet Camilla.

2009-06-29 @ 21:57:19
Postat av: Tessa

D va jag

2009-06-29 @ 22:03:53
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Anna L-B

Härliga bilder :-)! Impad av gulle-Jeff också, som sitter breve en främmande 'tant' på bussen och somnar ändå sådär!

2009-06-30 @ 01:00:49
URL: http://www.sunnyanna.com
Postat av: Lowa

.. nice med skansen resa.. här har man bara legat som en padda på Gröna udden :)

2009-06-30 @ 22:19:16
URL: http://lova.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0