Nu e d Zzzz....kan jag lova...

...för idag har jag haft en TUNG dag  =)  Världens Bästa Svägis/syster/faster erbjöd sig att ta hand om Pelle-Jeff på sin lediga dag, så jag kunde hjälpa hennes bror med att fixa igång Hotell Esplanad som öppnar på lördag. Snäll snällare snällast säger jag bara. Så jag har köpt 40 m golvlist till lägenheten och inhandlat lite andra diverse tillbehör inför hotellstarten.  När jag hade kört bil klart och ringt alla 17 samtal så satte jag mig i riktigt arbete. Dvs hänga upp gardiner i hotellrummen, sopa bakgården och rensa från alla fimpar, tomburkar och annat bråte som sjömansskolans eleverna prytt gården med, sopat halva parkeringen från skit, sand och jord, skrapat mossa (som jag inte tror nån nånsin gjort på den där asfalten, för d va mycky).

Jag har inga blåsor i händerna, men först fick jag ju artros-smak i ryggen och hade svårt att lyfta höger fot från marken. Men då jag pinade mig igenom sista krattningen så lättade det lite och nu känner jag bara att ryggen fått sig ett rejält träningspass och det är jag glad över då jag inte besökt Avancia på alldeles för lång tid. Då jag kom hem så hade jag en massa Bettansprylar som jag måste märka. Men nu jävlar sover jag framför datan och ska gå o sova.

Tack så tusen för idag Camilla. Världens bästa faster säger Jeff  =)

Kommentarer
Postat av: Lowa

skönt att få göra något annat en dag i stället för att jaga småtroll heeeelatiden!

2009-06-02 @ 22:15:50
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: Camilla

Du gör ju mig generad.

garva lite för mig själv när du kom med målarbyxorna på o upp til såg du ut att vara på väg t arken ,lika snygg

2009-06-03 @ 11:49:45
Postat av: Tessa

Hahaha, fy satan, Arken jamen tack =)

2009-06-03 @ 17:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0