Int hänt så mkt vad jag kommer på nu

Vad har hänt då?

Jo jag har fått träningslusten tilbaka och har varit på thaibox, bodycombat och idag tog jag med mig Michelle på Sportaerobic. Kul. Skitkul rent ut sagt. Annars spenderas dagarna på huset (med undantag idag och igår). Jag har beställt och köpt en massa till både huset och lägenheten. Lägenheten är gravt försenad och nu väntar vi med vårt speciallås till ytterdörren. Det ska bli nån som man bara behöver som ett chip att lägga emot, e int så insatt di det där high tech. Det är verkligen skitsnyggt därinne, nu har jag alla bilder i tlfn som jag inte kan ladda bilderna från till den här datan, men ni ska få se, super naajs.

Imorgon är det Midsommar och vi ska löva och resa en liten stång på Edlagården där mamma jobbar. Pappa min har snickrat ihop den då jag var liten och gav upp att ha den på gården då barnen blitt stora. Och skänkte den till de gamlingarna, som säkerligen uppskattar att ha den på gården. Så Li sover hos mamma o pappa inatt och åker på fm ut och hämtar löv. Sen ska vi dit och löva och resa den lille rackarn vid halv ett. Anne och Erin ska komma med oxå, så de fega gamlisarna har nåt glatt att kika på genom sina fönster.

Nu håller jag på och äter popcorn och dricker en öl med Michelle (men hon dricker ju juice såklart  =) haha, där vart Camilla skraj tror jag, super systerdottern under bordet). Hej dååå!

Kommentarer
Postat av: Ulle

Tänkte pröva på sportaerobics, men läste att det sku va mycket hopp?!? :)

2009-06-19 @ 21:17:17
Postat av: Tessa

hahaha, asgarv. D gick riktigt bra, hoppen var mjuka =)

2009-06-19 @ 21:32:59
Postat av: Camilla

Jo jag tror bestämt moster lägger in protest om Michelle får smaka morr.... =)

2009-06-20 @ 09:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0