BODYCOMBAT!

Jag har inte tränat på Avancia på 2½ månad. Den enda träning jag sysslat med är thaiboxen en gång i veckan, och så red jag 3 ggr innan Chrille öppnade hotellet. Nu har vi Michelle här, även om vi inte ska köra slut på henne, så är det skönt att komma sig iväg o träna när flärret börjat dallra till sig rejält inför sommaren.

D va så skönt o så coolt, även om jag tycker att kombinationen i combaten just för tillfället inte är så cool. Förra var bättre, men det är väl tid att ändra snart skulle man tycka. Nu är jag back in training hoppas jag. Imorron e d thaibox special. Vi är (åtminstone) 2 brudar som hyrt tränaren för en lektion. Så man int går o glömmer o istället lär sig lite nytt. Kul kul.


BODYCOMBAT by LES MILLS


Kommentarer
Postat av: Camilla

Säkert du har flärr som börjar dallra =) DET tycker jag du ska lägga upp på bloggen, please =)

2009-06-11 @ 10:16:40
Postat av: Tessa

Kan inte lägga upp filmklipp här, dallret syns ju int på bild, hah!

2009-06-11 @ 12:06:18
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0