En sväng på stan

Traskade ner på stan och tog lunch på Timjan med Anne, Ramona och deras mamma Anki. Jeff hade vägra-sova-dag idag igen. Men plötsligt hamnade vi på Indigos uteservering i solen på en cider. Jag gav upp nattningen, men Li tog över och efter 3 minuter ramla en ledlös hand ut ur vagnen -han sov. Li är min klippa. En cider blev till två och sen tog jag patrasket och gick hem med en skön känsla i kroppen. (Jag tänkte skriva här att jag "börja supa redan på stan" för att trotsa, men tog hänsyn till er känsliga).


Foto: Li Helsing


Ungarna in i hörnet.

Sitter hos Anne o bloggar. Nu ska vi äta kräftor. Härlig kväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

"när du inga TÄÄÄÄÄÄR någgi"

2009-07-31 @ 19:49:03
Postat av: Petra

Ha så jä-la kul! Visa alla gnällmuppar att mammor inte behöver sitta hemma 24/7 för att vara bra mammor. Snarare tvärtom, för att orka vara en bra mamma måste man ha kul själv också!!

2009-07-31 @ 20:32:30
Postat av: Kim

kunde inte sagt d bättre än Petra =) go girl go! =)

2009-07-31 @ 20:38:56
Postat av: Tessa

Hahaha, Sandra du e nördi. Petra de där stämmer =)

2009-08-01 @ 13:07:55
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: LenaL

Duktig tjej du har!



Nog måste man få ta lite fast man har ungar. Njuta kallas det.

2009-08-01 @ 14:56:37
Postat av: Tessa

=) yess d måst man faktiskt.

2009-08-02 @ 18:59:57
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0