RockOff

I måndags var jag och Li på T A K I D A . 
Li är dödsförtjust i låten Curly Sue. Takida sjöng en massa kända och för oss okända låtar, ingen Curly Sue. Alla band kommer ju nästans alltid ut tillbaka och kör en låt till. Li vart ju lite besviken då de lämnade scenen utan favvolåten. Men vi hade diskuterat d där tidigare om att den kanske inte kommer, men att om man ropar en gång till...en gång till, så kanske dom kommer tillbaka. O d gjorde även dom! Li hade suttit på mina axlar över halva spelningen och det kändes lite här och där. Tack och lov fick dom vila lite innan sista låten kom och Li kunde rocka fett. Rocktecknet med fingrarna så satt hon och rocka med handen (till alla låtar, även de hon aldrig hört).


Först var vi vid borden, Li drack lärre o jag drack en cider...

...men efter pisspausen hamnade vi mitt i smeten framför scen. Här vart d axelrock deluxe.


Före Takida började spela så unnade jag Li lite lyx. Vi köpte ju givetvis den största popcorn som fanns pv in. Sen fick hon ett litet rör godispulver, en liten påse godisbrus o en stor läsk. Hon ville hoppa i studsmattorna och givetvis fick hon d, det var ju mamma-dotterkväll!



Och inte nog med allt godis på en måndag. Killen som tog betalt vid studsmattorna sa även att hon såg så STARK ut och gissade på att hon var 6 år. Gissa om bruden sträckte på sig lite extra  =)  snacka om att veta vad hon gillar att höra.


Och såhär trött och söt e man halv tolv då man varit på "konsert"


Kommentarer
Postat av: Lowa

Hon e såå söt eran lilla prinsessa!

2009-07-24 @ 09:13:26
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: Anna L-B

Vill Li gotta sig lite mer i Takidas 'Curly Sue' från i måndags, så kika på mitt inlägg från deras konsert - filmade med kameran och på slutet av klippet är det när de spelar Curly Sue :-) !



http://www.sunnyanna.com/2009/07/rockoff-takida-on-stage.html

2009-07-25 @ 14:07:56
URL: http://www.sunnyanna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0