Mördarkrappis

Idag har jag haft krappis utan dess like. Aldrig har jag då legat med huvet i toastolen otaliga gånger under hela dagens lopp (förutom då jag var 16 o Camilla Vestberg o jag dela på en paava hembryggt rötjut). Var på middag till Loikas igår, GOD mat o MYCKET dricka. Kära kusinerna Mia o Sandra  var där med sina familjer. Sandra gravid o nykter, Mia drack inte heller nå större mängder. Men Chrille for hem med Jeff o jag söp för alla nyktrya oxå. Även Johan, Lina, Robbe o Hugh hävde i sig lådvis med öl (4 lådor lär va slut + en flaska rött).

Blev ju givetvis där över natten och vaknade med dunkande huvud  13.05 i tron om att klockan var tio/halv elva. Sen börja spyracet, Lina och jag om vart annat. Klockan fem måsta Chrille fara  o jobba lite så han hämtade mig, Li och Natalie och så släppte han av oss + Jeff hos mamma o pappa. Där inveg jag toaletten med en riktig 2 literstömning munvägen -sista gången. Åt gott rådjur, det första som jag fick att hållas kvar i magen. Sov lite. Hem o hamna framför Pelikanfallet.

Imorgon far Robbe, Sandra o Chillie tillbaka till Tyskland. Snyft. Och nästa gång jag träffar Sandra är Chillies lillebror ute. Lika bra o gå o sova att man int hamnar på nån fest igen. Ho ho!

Himla god mat. Himla trevligt sällskap. Med en sju JÄVLA krappola!

Kommentarer
Postat av: Kim

Heja Tessa & Lina :) hoppas det är bättre idag :)

2009-07-12 @ 12:50:02
Postat av: Tessa

Bättre jo, men låg ju i sängen till kl. två idag. It must be the age...

2009-07-12 @ 13:38:51
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

men Tessa...är int du yngre än mej? jag är ju 24? ;)

2009-07-12 @ 14:33:10
Postat av: Tessa

Ja o enligt testet på fejjan så e jag ju 12, så sant =)

2009-07-12 @ 15:12:05
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Eva F

Hihi skrattar lite åt minnena från festerna hos Camilla och det vidriga vinet som man pinade i sig. Fanns det något man inte drack för att bli full på den tiden?

2009-07-12 @ 18:31:48
Postat av: Tessa

Ja herregud Eva, man va ju helt tokig i huvet! Det där rävpisset lixom, fy fhaan va d smaka apa. Men full sku man bli =)

2009-07-12 @ 20:28:30
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0