Min Moffa har ett växthus!

Och jag har fått en hemodlad gurka!


Kommentarer
Postat av: Elin

Såg dig nog i lördags när du slira hemåt visa jobbar den tiden.... Jag har ett rosa lackbord men tror Jonas blir ledsen om jag säljer det.

2009-07-08 @ 00:58:28
Postat av: Andréa

Ha ha, det är som att se Aron ibland när man ser/läser om Jeff (inte utseendemässigt asså). Han skulle också ta gurkan sådär i högsta hugg, och gud vare med den som försöker ta den av honom sen! Härligt med hemodlat! Då vågar man ju låta ungarna äta skalet också!



Nu finns det en massa smultron och annat gott utomhus, det tycker Aron e bra. Han plockar i sig vare sig bären är mogna eller ej...

2009-07-08 @ 21:44:20
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ja jävlar, man vart sen hem i vanlig ordning. Denna gång ganska arg...

2009-07-08 @ 21:54:09
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Kim

ojdå...kanske bra att man int stod däruppe då..eller? ;)

2009-07-08 @ 21:57:47
Postat av: Camilla

Då var vi ju två som gick hem utan lycka i blicken i lördags =)

2009-07-09 @ 13:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0