Huset

Lite info om huset. Lägenheten har varit uthyrd i 1½ vecka och d funkar bra. Kryxen har börjar ramla in, haha. I vår del så är övrevåningen målad, idag kom ekparketten i plank och ska börja läggas i morgon e.m eller i övermorgon. I nedre plan är grovis klart för att få inredning, och toaletten är färdigkaklad och fogad. Snyggt. Jeff bände slut på kameralinsen idag, så vi får se hur bra d går att skaffa ny, hur länge d tar menar jag. Men jag ska plåta o publicera jag LOOVAR.

Och så har vi fått våra lås. Det är med magnetism på nåt sett, nån liten bricka man bara för mot så öppnar sig låset. Nu är det slut på fyllesiktande i nyckelhålet, vilket KAN resultera i trappsovning. Nästa vecka ska kusinerna vara lite barnvakt så ska jag vara i huset igen. Hoppas det inte är högsommar precis då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0