I inredningstankar

Trött som en kolikmorsa sitter jag ändå och surfar för fulla muggar.

Vi har tänkt ha panel på vissa väggar i huset. Dock ej brunblommig tapet, utan samma vinröda som vi har hemma nu (som bilden nedanför som jag snodde från Cindys blogg). Tycker det bryter så fint med vinrött och vitt.







Vi vill ju ha vit trappa, men helt inte vitmålade steg, då det nöts så fort, vitlaserade är ju å ett alternativ, men det nöts ju det med. Någon som har tips? Det här hittade jag som alternativ. Rätt schysst.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja visst är det ju skitsnyggt!!

Men för mig får jag bara tänka vitt är vitt med ungar i huset men det går ju såklart att måla om/på nytt o Chrille är ju van m sånt från sjömansungarna på Espen o huset ligger ju bredvid så det kanske blir att ingå i den årliga målningen där =)

2009-01-11 @ 18:32:01
Postat av: Kim

Kommer bli schysst som snus detdär :-)

2009-01-11 @ 18:39:34
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Cindy

Coolt med panel på väggarna. Blir lite ombonad engelsk stil :-)

Kul att du lägger ut lite idéer...

Kram

2009-01-11 @ 19:40:14
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Tessa

Vi har ju vår städerska som kommer med jämna mellanrum, skriver upp trapp- + paneltorkning på hennes att-göra-lista =) Annars så är ju Espen och dess anställda nära, haha, det ska jag ta upp med Chrille och de "slitna trappstegen". Tack!

2009-01-11 @ 20:02:08
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0