Mycket bad

Jag har börjat på Aquabike (suveränt!) och passade på att ha lite medhavd SPA efteråt med peeling i plyte o kropp, så jag var borta 2½ timme  =) När jag kom hem var jag ju nyfiken på vilket humör Jeff hade varit på. Men möts av två söta huvuden som sticker upp över badkarskanten. Där sitter dom båda ner och är så tysta, lugna o fina. En ovanlig syn kan jag säga. Man blir frisk av glass, cola-/chokladsås, maränger och kanelgifflar  =)  ikväll har hon varit "frisk". Kan inte känna hennes temp nu då hon suttit i varmt bad i en timme! Men sen ville hon mojsa ner sig i soffan och se på film. Så frisk är hon nog inte, men hoppas ju förståss. Aldrig kul med sjuka barn.

Av första bilden att dömma så ser hon ju int så frisk ut, haha, snygg.

Kolla in Jeff, måkar in hela bananen.


Den här bilden är så bra. Precis när jag skulle knäppa så smattrar d till och Jeff drar världens prutt. Gu så vi skratta. Snacka om att vara lycklig av att släppa väder. Li kände vindflåset där bakom.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker oxå det e skitkul med brakskitar.. och jag e 31!!

2009-01-22 @ 21:53:40
Postat av: Andreá

Vilka jäkla skojjiga bilder! Måkar in banan när man sitter i badet, garv, ha ha. Vilken tur att du ha haft en glad unge idag, skönt.



Cute kids!

2009-01-22 @ 21:58:03
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Andreá

Jag tänkt bara säga de oxå, att jag faktiskt oxå tycker att vädersläppningar kan vara mycket underhållande i sig, garvar så jag stärvar om nån råkar släppa sig 27 år gammal, snart 28... =o)'

Sen om nån släpper sig utan att tro att någon hörde blir det ju lite jobbigt att hålla skrattet i magen, för då e de ännu roligare.

2009-01-22 @ 22:16:15
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Hahaha, jo kiss o bajshumorn sitter hårt fast i mig med. Kan ha hur roliga ordlekar som helst med Li ang. just prutt o bajs.



Passar på att ge han banan då han e i karet. Han gårar ju så helvites, hatar att få fläckar på kläderna =)

2009-01-22 @ 22:45:40
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Hahah, vilka gullungar! Det är så roligt att läsa bloggen när man ofta får se bilder också, 90% av dem badbilder ;)

Jag måste verklgien införskaffa en kamera, så jag kan lägga upp bilder jag meeeeed.

Puss o kram till dig, Li och lillprutten.

2009-01-23 @ 06:46:07
Postat av: Camilla

Prima att du gillade aquabiken, det blir ju en del garv när det inte alltid går helt som planerat + att man får ha lite spa efter o kommer hem SÅ fräsch! =)

2009-01-23 @ 09:52:03
Postat av: Tessa

Haha, ja dom bor ju nästan i badkaret så lätt hänt att bilderna blir där de inte kan springa undan!



Jo Aquabike-SPA kan man kalla d =) varje torsdag.

2009-01-23 @ 14:59:53
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0