Back in training

Idag har jag varit och tränat. Första gången på två månader. PUSH. Kände inte för det. Ingen lust alls. Men så blir det väl då man haft uppehåll. När jag väl var där började inspiriationen flöda, trots besvikelsen att min favvoinstruktör inte var på jobb -Anne. Men kanske det var lika bra det, för nybörjare som man är nu igen så var passet nåågot enklare än vad Anne brukar ha. Hade lixom lite av musten kvar, och det gick faktiskt SKITBRA! Imorgon ska jag på K/S, kondition och styrka, kondisen ligger ju nånstans i September, så jag har ett litet motto här i det nya året att: mera träning, mindre sprit. Även om jag aldrig haft toppkondis, så har den varit bättre.

Nu återstår att se om jag alls kommer ur sängen imorron och övermorgon. Fast träningsvärk är skönt. Nya Avancia öppnar på måndag, så nu kan man inte längre skylla på att man inte fick plats på passet. Jag är så nyfiken på nya Avancia. En jävla backe att ta sig uppför på vägen hem bara. Men det får man väl räkna som bonus bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0