Ut!

DETTA INLÄGG PUBLICERAS 8 TIMMAR FÖR SENT. DÅ DET INTE PUBLICERADES IMORSE SÅ PUBLICERAR JAG DET NU ISTÄLLET.

Och då menar jag INTE på krog. För idag ska vi till Krokens till världens bästa svägis. Vi har inte varit dit på hela julen och DET SVIDER. Så dag ska bli riktigt härligt att spendera dagen i gott sällskap. Först ska vi och köpa nya skridskor åt Li. För vi ska ut på isen idag. Så nu håller jag som bäst på att leta efter mina nya ytterbyxor som jag fick i julklapp, har försatt dem redan! I´m so tired of my self!

Jeff ser på Pingu, förresten.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha ute byxorna var tydligen hittade, allt flöt bra o skrinna fick vi göra o äntligen umgås! Nu är jag seg efter frisk luft o pizzan....

2009-01-02 @ 20:15:07
Postat av: sandra

Du verkar ( oxå) ha en underbar svägis. Jag har Annika och du har Camilla. Har aldrig hört dig säge ETT illa ord om henne utan alltid så överöser du henne med komplimanger. Vilken tur du har ( och hon som har dig )... Puss camilla och tack för midsommar för hundra år sen....

2009-01-02 @ 20:58:53
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Jasså Camilla du är seg. Annat e d med mig, jag har röjt ur skrubben och garderoben. Nu har jag strykt och plåtat alla kläder som ska ut på Huuto.net.



Sandra, det finns inget illa att säga om svägis. Hon e LAVLI! Tack för att du uppmärksammar d, för hon är värd allt gott den människan. Du verkar inte hata din heller =) Puss

2009-01-02 @ 23:03:25
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Oj nu kom det något fuktigt i ögonvrån, Tack snälla ni!

Vilken tur att vi är överens om att vi har bästa svägerskor =) ett garv är aldrig långt borta med er, men Tessa du finns ju för mig oxå i mina upp o ner vända leenden =)Thanks!

stor kram!

2009-01-03 @ 16:39:12
Postat av: Camilla

Oj nu kom det något fuktigt i ögonvrån, Tack snälla ni!

Vilken tur att vi är överens om att vi har bästa svägerskor =) ett garv är aldrig långt borta med er, men Tessa du finns ju för mig oxå i mina upp o ner vända leenden =)Thanks!

stor kram!

2009-01-03 @ 16:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0