Som en drog

Nu har jag en försäljnings- och rensningsperiod igen. På Huuto har en massa plagg rykt, när allt är klart kommer slutsumman ligga på närmare 200 EUR. Inga illa pinkat. Sen har jag ju givetvis de kläder som man kanske inte slänger ut på nätet. Bettans Bod. Väntar fortfarande på bord där, har redan strykt allt. Ska dit och välja ett bordsnummer, så kan man märka allt klart, så är det bara att pack sig iväg dit när hon ringer. Det är som en drog, jag säljer OCH KÖPER. Så det blir väl plus minus noll i slutändan. Näe, så dyra kläder köper ja inte, eller kanske, idag damp ett par svarta Converse skor till Jeff ner i postlådan. Han kan ju inte ha dem på ett tag. Men de var nya i förpackning och jag betalade bara 170 kr + frakt på 10 dollar.

Mellanmål. Jeff sover än, 3 timmar...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja men även om det går jämt ut så har du ju liksom bytt ut garderoben i allafall!

2009-01-13 @ 19:18:54
Postat av: Camilla

Nu seppa den så det kommer väl dubbelt...buuu...



Ja men du har ju fått ny garderob så det är väl prima när det går jämt ut, genom att föra till Emmaus tex kommer det ju nada.

Fast vi ger ju dig eller kanske rättare sagt kidsen o du kommer ju hit m kläder så det är ju också prima byten =)

2009-01-13 @ 19:23:28
Postat av: Tessa

Jammen återvinning av kläder är ju helt suveränt för miljön oxå! Och jag bara ääälskar vår cirkulation av kläder släkten emellan, haha. Försöker intala mig att INTE få dåligt samvete ifall jag någon gång inhandlar nåt dyrt nytt barnplagg som jag inte kan hålla mig ifrån. Haha.

2009-01-13 @ 19:59:32
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Anna L-B

Men va härligt det är när man rensat! Jag ger Rasses kläder vidare till mina föräldrars grannes barnbarn, en kille som är ett par år yngre än Rasse. Och de är så glada för grejerna, så det känns gött för de kommer verkligen till glädje och nytta :-). Och att vi får hembakat bröd istället, av killens farmor (dvs grannen) gör ju inte saken sämre!

2009-01-14 @ 18:31:36
Postat av: Tessa

Å sånt där e så skönt, gensvar på tacksamhet! Perfekt att kläderna kan cirkulera även hos er =)

2009-01-14 @ 20:43:14
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0