Skogsbesök med moffa

Igår var Li med moffa. De packade med sig varm oboy i Lis nya termos, grillkorv ("och moffa hade med en öl", flinade Li), och premiärturen med sin nya skogsväska med stol (likadan som moffas, fast modell mini). Sen vet jag inte riktigt vad de gjort. Men Li hade inte velat åka hem. De har iallafall grillat korv, men innan man kan grilla korv måste man ju tälja sig ett grillspett:

(klicka på de små bilderna för att se dem större)
     


Så duktig så man dör. Min lilla tjej har blivit 5 år. Snart får hon konkurrens med Jeff. Men ett tag till får hon ha mommo o moffa för sig själv. Tur att hon inte fått kusiner än, bortskämda lilla busfrö.

Kommentarer
Postat av: LenaL

Vad härligt att få va med moffa ut i skogen och hitta på bus. Det är roligt att va på ävertyr i skogen. Jag är lite avundsjuk.

2009-01-19 @ 17:40:47
Postat av: Anonym

Gulle! Va cool hon är! Äventyr med mommo och moffa i skogen är Antons favvosysselsättning också, han har ju en egen (el)traktor där som han kör ved med bland annat... Bortskämda ensam-barnbarn... ;o)

2009-01-19 @ 20:42:18
Postat av: Petra

Det var jag som skrev förra...

2009-01-19 @ 20:43:10
Postat av: Tessa

Garv, jo bortskämda ensam barnbarn är vad dom är, Jeff är ju inte riktigt konkurrent än. Men snart... garv el-traktor.

2009-01-19 @ 20:48:41
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0