Kul i badet

Jeff har en liten vattenkompis som går på batterin. Den suger upp vatten och sprayar upp det. Men det roligaste är ju att den låter, dvs den surrar ju. Så det ska mest lyssnas och när kompisen åker ner i vattnet igen så dränker han den och skrattar.



     

      

Han försöker hela tiden ta sig ur badkaret själv, undras vilken dag han slinker över, med huvet ner i hårda golvet. På tredje sista bilden så försöker han äta badskummet, men han får det inte att fastna på handen. Och på sista bilden har han snacks till sin film (russin och plommon). På lördag börjar babysimmet igen! Får se om jag får med deras far då Hotellet är fullt med hundar och gäster. Annars får jag åka själv. 11.30 har vi fått tid i år. Klockan är tolv. Jag ska försöka banka lite vett i skallen på mig och kasta mig i säng (med Super Mario Bros).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0