Jag vill booort!

Brorsan ringde från Thailand. Vart ju buuussigt Thaisugen och börja surfa. Jag surfade till det slog mig att jag fan suttit här i 3 timmar och surfat på långtidsboende i Thailand, svensk skola bla. bla. bla. Snacka om att DRÖMMA sig bort. Jag måste verkligen bort snart. Närmsta trippen är TALLINN 7-8 februari. Susanna har presentkort och har bjudit med mig dit på SPA och lite shopping.

Sen så har jag ju min halvplanerade Kanarieöarna-resa som jag önskar att jag kunde boka. Det har ju varit så kallt där nu så man vill ju inte åka då. Men eftersom man inte riktigt jobbar heltid så kan man ju dra lite när som bara vädret blir på topp  =) En annan krydda i mitt liv är att kusin Sandra och Chillie kommer hit i februari. Så jag slipper ruttna av dåligt med händelser i mitt liv för tillfället. Och sen kommer ju sommaren. Det finns så mycket jag skulle vilja göra! Snacka om bored.

Men nu ska jag gå och sova, imorgon hoppas jag att Li kan fara till dagis efter 1 veckas frånvaro. Äcklig hosta har hon, men den får dom på köpet, hon klättrar ju på väggarna!

Kommentarer
Postat av: Camilla

I know the feeling, men vem gör inte det ibland? ibland kan jag inte ens surfa ut på resor för då är det alldeles för hårt att komma tillbaks till vardagen.

Speciellt efter familje sjukdomar så är man led

2009-01-29 @ 10:03:22
Postat av: asa

kanske ja ska ta a fresta dej lite mer! vi ha agnat dagen snorklandes pa similian islands. ja har shysst branna pa ryggen men mar jakligt fint!



halsningar fran khao lak!

2009-01-30 @ 12:07:10
Postat av: Tessa

Grr =) e så glad för er skull. Å vad härligt ni måste ha det. Frestis där!

2009-01-30 @ 20:56:07
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0