Bevis

Jag veet, jojo-bloggare på senare dar. Ska skärpa mig. Givetvis måste det ju publiceras att jag haft på mig klänning. D händer ju typ en gång vart femte år, vid bröllop typ. Jag fick låna en som var som gjord för mig av Lina. Tack Lina! Den var inte för fin, inte snäv, bara klänning. Då vi var påväg ut genom dörren (Chrille skulle skjutsa mig) så stod han med Jeff under armen, jag kom ju på att det måste dokumenteras och bad honom ta en bild. "Gu va du e fåfäng" fick man till svar. VAH?! Det är faktiskt till bloggen, haa!



Håret är supefint, även om jag själv ser ut som om jag hamnat i en skördetröska och kommit ut igen. Klänningen är LJUVLIG! Jobbdax!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är ju prima festfin o ja det är ovanligt att se dig i klänning så det kunde bra förevigas =)

2009-01-08 @ 12:11:07
Postat av: Lina

Du var skitfin. Det kommer att bli en favvo klänning. F*** vad vi ska ha roligt i den, synd bara att vi inte kan ha roligt samtidigt i den. Jag tror den måste få en syster från Shanghai!!

2009-01-08 @ 13:43:37
Postat av: Kim

Håller med Camilla, bra att du fick foto taget =)

Du var verkligen fin i måndags.

2009-01-08 @ 15:56:03
URL: http://dressed-for-success.blogspot.com
Postat av: Anna

Ja tusan, klart det ska förevigas! Kul när man får stajla till sig emellan. Jättesnyggt.

2009-01-08 @ 16:42:33
Postat av: Jenny

Åh no... Snart börjar du med "dagens outfit" också... Haha! Nej, du är jättefin, snygga spiror. Synd att man inte får se dem så ofta ;)

2009-01-08 @ 18:53:18
Postat av: Tessa

Lina JO en par syrror från Shanghai, den idén var inte illa =) ja den var verkligen SKÖN OCH SNYGG.



Jenny grr. Men tack ang. spirorna, du är förlåten. Jag ska banne mej publicera dagens outfit nån dag, helst nån dag då jag tagit på mej vad som helst, som på Sandras blogg, med rosa hängrövsmjukisar, skitig top o nån omatchande sportjacka till, OMG, so nice!

2009-01-08 @ 20:13:35
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: sandra

Skiiitsnygg, helt chockerad!! men va faan har du på föttren???

2009-01-08 @ 20:50:53
URL: http://babychillie.webblogg.se/
Postat av: Andreá

Ha haaaa Sandra, va snäll nu! Jag gissar att du har lika många pumps gömda i garderoben som klänningar tessa?? Du va verkligen skitsnygg i klänningen!

2009-01-08 @ 21:08:03
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Pumps existerar inte ens i mitt vokabulär, d borde du ju ha lärt dig efter 31 år hagga! Och tänk att jag VISSTE att det skulle kommenteras, hahaha.



Världens skönaste skor är det iallafall (har haft dem vinter som sommar i hundra år och med lite skokräm så gled jag in i lobbyn utan att nån lyfte på ögonbrynet). Och de gick att rocka i UTAN att få ont i fötterna, och UTAN att ena klacken gick av som hos nån full slyna för antal år sen. Tänk oxå Sandra att det krävs så LITE förändring som en klänning för att folk blir yra av förvåning. När det gäller dig så vänder sig inte ens folk om ifall du kommer i galaklänning och horstövlar. rycker på axlarna och säger: så olika man kan va PUUUUUUSS

2009-01-08 @ 21:52:47
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: sandra

hahahaha.. du e för go!! Du va riktigt snygg det måste jag nog säga,, jag lämnar resten... Skitsnygg helt enkelt!! ( men jag vill inte låna ecco-skorna )

2009-01-08 @ 22:15:34
URL: http://babychillie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0