Ang. BH partyt

Tack för visat intresse här och på mailen. Nu är det uppskjutet till slutet på mars/början på april. Cikada är stängt nu och det lär va svinkallt där och svårt att få upp värmen utan att ha fläktar på flera dagar innan. Men om en par månader så har de öppet och vi behöver inte frysa röven av oss.

Många har frågat om storlekar och de har nästan helt säkert upp till 75 G, 80 G, och i nödfall kan även storlek i införskaffas. Märket heter PXC och du kan läsa mer här. Jätteroligt att så många var intresserade. Tänkte att man kanske kunde göra det till en kul grej och ha lite knytis där några timmar  =)

Men som sagt vänta 2 - 2½ månad så har badkläderna också kommit för säsongen! Jag återkommer en par veckor innan.

Hälsningar Tessa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow! Skulle jag va på Åland då skulle jag lätt vilja komma!

2009-01-13 @ 20:20:54
Postat av: Tessa

Du är välkommen, håll utkik efter inbjudan.

2009-01-13 @ 21:17:38
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Vickan

Jag är helt klart på! Det verkar ju finnas alla storlekar! Men du får meddela i tid innan, så man kan boka in datumet! Får hoppas att min smutsvita bh håller till april! Man får ta och tråckla annars bara, haha ;-)

2009-01-14 @ 10:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0