Aktiv förmiddag.

Imorse då vi lämnat Li på dagiset tog vi ett varv ner via Lilla Holmen, Jeff börja flaxa med armarna i vagnen då vi gått över lilla bron söderifrån och närmade oss kaninerna. Oj så han skulle vilja krama dem där de skuttar i sina burar. Och de där STORA belgiska jättarna som finns där, större än harar, Jeff var salig. Genade över torget pv till posten, Jeff fick se gungorna och börja hoppa, tyvärr, fick han inte gunga idag, gick bra ändå, tack och lov. Sen gick vi till posten med några Huuto paket och ner "via" nya Avancia för att regga mitt medlemskap. Så slipper man göra det ikväll bland alla andra då man ska o träna. Ska prova på Bodycombat. Har aldrig gått på d förut, ska bli intressant. Det enda negativa med nya Avancia är att det är nedför världens största backe (och UPPFÖR pv hem), jag cyklar inte ner där idag. Måste väl promenera...fan d tar ju tid de.

Iallafall efter att vi trynat lite i nya lokalerna så promenixade vi vidare hemåt. Hemma igen efter 1½ timmes promenad. Storlunch med pasta penne, soltorkade tomater, fetaost och grön pesto. Glömde oliverna och den rivna parmesanen, va så jävla hungriga. Nu sover Jeff och jag tänker faktiskt slänga mig på soffan o ladda batterierna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0